If we're gonna play, let's play rough.

Gosh!
Jag är typ kär i want u back med Cher Lloyd. Mmm! Har en känsla av att jag kommer lyssna sönder den under tågresan. Ja just det ja, jag sitter på tåget mot Stockholm. Stor tentan är imorgon så åker upp för den sen kommer jag tillbaka, so don't cry for me Ua! Haha :)
Va händer när jag kommer tillbaka då?
Massa skoj kan jag lova!
På fredag blir det utgång med fin tjejerna, blir att fira en massa, tentor, sommarjobb och födelsedag!
Så vi ses dimman hoppas jag ;)
Nu däremot ska jag luta mig tillbaka och lyssna på bra musik och ja, käka mitt äpple!
Pussar från nowhere!


Kommentarer
Postat av: Mathilde

SV: Tack så mycket. =D

(tack för din kommentar och sorry för det sena svaret)

2013-03-28 @ 15:38:33
URL: http://carmenmathilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0