IT STARTED WITH HELLO.

Hejhej!
Asså guu va jag är dålig på plugga. Började lite grann när jag kom hem från en tur på stan med Emilia men sen fastna jag såklart i mitt serietittande. Har börjat kolla på Nikita igen. Är typ kär i den serien nu! Vilket inte är super bra då jag verkligen behöver plugga :/
Men ska sitta hela dagen imorn och resten av veckan (åker hem på onsdag) så jag hoppas det räcker för att i alla fall få godkänt.

Hur har dagen varit annars då?
Min har varit grym!
Köpt massa god frukt och tittat på bra serier och så fick jag pengar in på kontot! Älskar livet just nu.
+ min älskade Linn är äntligen hemma från Norge, bra dag helt enkelt! <3

Sitter och kollar på lite olika bloggar just nu, nyfiken som jag är följer jag såklart skvallerbloggar och såg att den här frågan dykt upp. Kan ju säga att jag skratta ett bra tag!
Men nu de två sista avsnitten på säsong 1 av Nikita :)
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0