LIGHTNING STRUCK TWICE.

Hej!
Jag lever. Även om jag hostade hela natten typ. Känner mig lite bättre idag ändå, lite piggare vilket i sig inte är jätte kul för man är för "pigg" för att ligga i sängen men för svag för att gå ut. Jobbigt värre!
Jag har i alla fall bokat biljetten hem nu, åker imorgon. Känns trist att lämna våren och åka tillbaka till vintern, men mitt liv är i Stockholm så inte mycket till val.
Vad har jag gjort mer idag? Diskuterat rollspel med Linn! Skrattar bara av tanken, packat och provat massa gamla bikinis bara för skojs skull! Vill köpa en massa nya men ska jobba i sommar så hinner inte sola/ bada ändå så lite onödigt! Den jag helst vill ha provade jag i Gbg, men både jag och Linn konstaterade att det inte var optimalt att den knappt täckte bröstvårtorna! Yeah...
Nu ska jag dubbelkolla så jag fått med allt, puss

Dagens bild: katten som njuter av vårsolen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0