like a broken record.

Hej!
Ni ska bara veta hur många inlägg jag har gjort men som aldrig kommit så långt så att jag har tryckt på publicera. Jag vet inte vad som hänt riktigt... Vissa inlägg vart alldeles för personliga, andra helt meningslösa och det jag skrev innan detta vägrade appen ladda upp! sucksuck.
Aja!
Idag finisar har det varit en grymt bra dag. Jag fick träffa min älskade Jossis en sista gång innan jag åker hem imorn. Vi tog en lång promenad runt strandpromenaden och fikade på snäckan och käkade lite donken och mötte mysiga människor, och mindre mysiga människor, you know what i'm talkning about jossis ;).
Vart riktigt härligt vårväder idag också så det var en klar bonus!
Väl hemma har jag passat på och umgås med mina föräldrar lite och nu sitter jag och sista minuten packar.
Lite rörigt med allt som ska med, men har nu fått stängt väskan så det känns skönt :)
Vet inte när jag kommer nästa gång, förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge för det känns verkligen jobbigt och åka ifrån personerna man älskar! Men snart är Stockholms äventyret över, så ska passa på och njuta av det så länge det varar ♥
Men nu kära läsare är det dags att sluta, ska kika några BBT avsnitt och sen krypa ner i sängen och sova! Ska upp rätt tidigt imorn, puss på er♥
 
• Haha och jaa mitt rum är stökigt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0