RUNNING THROUGH MY VEINS.

Hej!
Idag har varit en bra dag. Fått i mig både frukost och middag! Nu ska jag bara fortsätta såhär och så ska min matlust komma tillbaka. Så är det bara.

Däremot är jag lite ledsen för nu är det officiellt, jag gillar inte Fanta längre.
Kanske låter roligt, men för mig är det rätt sorgligt! Det kom som över en natt och jag har druckit Fanta hela mitt liv så det är faktiskt inte roligt alls...
Och nu vet jag inte vad jag ska dricka istället för inget jag brukade gilla är gott längre... Vatten är rätt okej men det smakar inget! Aja vi får se hur det går.

Vad har jag gjort idag då?
Sökt in till högskolan, handlat (köpte typ all frukt som fanns) och umgåtts en massa med J.
Nu blir det snart att käka vindruvor, choklad och mysa framför en film!
Bra fredag :)
Hoppas ni har det super<3


Kommentarer
Postat av: Moa

VAD FAAN?!?! INGEN FANTA?!?! .... Aja, vatten är uppfriskande! Älskar bilden, du ser änna lite vuxen ut, haha. Puuss! :) <3

2013-03-16 @ 02:28:19
URL: http://ensamsoldat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0