THIS COLD IS CHANGING ME.

Hej!
Hoppas ni mår fint. Jag vet inte riktigt hur jag mår om jag ska vara ärlig. Jag känner mig lite illamående och konstig. Har inga som helst problem att käka frukost (två mackor + pålägg och ett glas juice) men när det kommer till lunch/ middag så får jag knappt i mig nåt och inget känns aptitligt. What's up with that? Skulle tro det har och göra med att jag varit sjuk men nu är jag så gott som frisk så vet inte vad det kan bero på nu!
Wellwell.
Idag har jag varit ledig, känns skönt faktiskt men tyvärr rubbades min sömn pga min hosta! Vaknar upp i spasmer av att jag hostar som en galning så jag vaknade runt 8 imorse. Tråkigt, jag som tycker det är så skönt att sova länge! Sen har jag bara legat i sängen och tagit det lugnt. Måste snart sätta igång med tentaplugg så tar vara på all ledig tid jag har nu. Blev att kolla på Harry P också, fången från Azkaban (stavning?) riktigt bra! Länge sen jag såg den nu så kom knappt ihåg nåt :) Nu tittar jag på filmen Heartbreakers, sjukt rolig! Pratar lite för mig själv också, tycker jag att man kan få göra nu när man ÄNTLIGEN fått tillbaka sin röst!!
 
Ja just det ja! Beställde hem ett par converse för 499:- också. Inte dumt! Min lilla samling växer (:
Nu ska jag käka en apelsin (typ det enda jag inte mår illa av?) och fortsätta kolla på film.
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0