At the beginning. Again.

Hejhej!
Blir tidigare och tidigare inlägg! Hoppas ni tycker det är bra :)
Idag ska jag mysa till det riktigt ordentligt för imorn så sätter sista delkursen igång och då blir det lite ledig tills juni.
Så idag bjuder J med mig på bio, det blir filmen "Jakten", vet knappt något om den så vi får se vad jag tycker :)
Och innan ska jag kika lite i affärer och se om jag hittar nåt jag vill ha!

Vad som händer sen vet jag inte, vi får se helt enkelt!
Här kommer föresten bild på före och efter jag använt min nya (fantastiska!!) mascara. Behöver nog inte skriva vilken som är före och efter, hu? ;)
(Och jaa jag vet att jag ser konstig ut, på bilderna men det är svårt få till bra bilder som verkligen visar ögonfransarna! Haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0