Music is my galaxy.

Hej!
Gissa om jag var glad idag när jag stack till affären och svettades ihjäl i min skinnjacka! Det är sommar på G hörrni! Yaay :)

Idag har jag inte gjort mycket alls faktiskt, handlade lite och sen har jag suttit och googlat efter inspiration inför det vetenskapliga skrivandet som jag och Emilia ska göra tillsammans!

Nu snart ska jag käka lite kvällsmat och titta på en film, tänkte kika "Beautiful creatures. Jag hoppas den är bra, har nämligen velat se den ett tag.

Imorn ska jag träffa Emilia en sväng och innan dess ska jag åka in och kolla på lite saker.

Föresten, tänk att jag varit här en vecka redan imorgon, sjukt va tiden går fort!
Hoppas ni får en fin lördagskväll :)

•Bjuder på en glad bild på mig från idag!
(Firar att jag nått 100 följare på instagram)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0