Neon lights.

Hej på er!
Måste bara skriva att jag är så jäkla stolt över mig själv!
Jag har äntligen vågat mig på att både laga till kyckling och steka kött! Något jag varit rädd för länge.
Vet inte varför dock, jag är bara väldigt osäker i köket och tror det ska åt skogen, men jag klarade det !!
Kycklingen lagade jag till i söndags och så stekte jag oxfilé idag.
Firar lite att jag har klarat min sista tenta och att jag klarat alla tentor jag gjort!
Ska ta en vindruvsask till dessert om en lite stund också ;)

Idag har jag även träffat Emilia och vi har jobbat på vårt arbete som ska vara inlämnat om 9 dagar!
Tiden går foooort.
Snart är det även dags att åka hem och flytta till nästa stad som blir Norrköping :)

Men nu hörrni ska jag smälta oxfilen och bara njuta av livet!
Hoppas ni mår fint sötnosar, stor PUSS

• Bild från igår kväll. Plugg- Maria !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0