Perfection you just can't explain.

Hej på er finisar!
Hoppas allt är bra med er. Med mig är det fint :) har en vindruvsask i knät och en av mina favorit Disney filmer rullandes på dataN, nämligen Atlantis! KÄRLEK är vad den filmen är!

Tidigare idag träffade jag som vanligt Emilia och nu är det spännande hörrni, på torsdag ska arbetet vara klart nämligen! Blir att jobba hårt imorgon :)

Sen på söndag ska jag en snabbis till Norrköping och fixa och sen på måndag kära läsare, flyttar jag hem igen!
(I alla fall för två veckor ;))

Åh va jag längtar!
Vad ska ni göra den här fina tisdagskvällen?
Jag ska kika film och sen hoppa i säng, lång dag imorn!
PUSS

• Har som vanligt inga nya bilder så bjuder på en på min älskling, mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0