Rubrik.

Hejhej!
Guu vilken knasdag jag haft! För det första så tror jag att jag fick en form av solsting (fast jag knappt var i solen) vilket resulterade i att jag fick ett kraftigt sug efter Coca cola!!! Äckligt värre, sen ville jag ha en bebis, helst en pojke?? Och till sist så fick jag ett ryck och var nära på att köpa en påse med lakrisgodis! Usch vilken konstig dag.
Nu är jag normal igen iaf ;)

Ikväll har jag och J kollat på hotell. Plus hunnit boka två. Åh va jag vill resa! Dör om jag inte får åka snart!!

Tidigare idag var jag och pluggade hos Emilia på Lidingö, vi hade hoppats på att kunna sitta utomhus men det var lite för kyligt för det, synd!

Nu ska jag snart se på ett avsnitt av Scandal och sen somna till en film.
Hoppas ni har en mysig kväll, PUSS

• Bild från London förra året. Har ingen ny på mig, ser nämligen ut som Rudolfs kusin i facet idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0