This time, baby, I'll be bulletproof.

Godnatt får man ju nästan säga!
Jag har haft fullt upp idag med att plugga och packa så har inte hunnit titta in här förens nu.
Ska snart gå och lägga mig, ska nämligen försöka fixa det sista imorgon innan jag åker.
Tar tåget som går 13.14 så behöver inte gå upp jätte tidigt i alla fall, skönt!
 
Idag känns det både roligt och tråkigt att åka hem till Uddevalla imorgon. Positivt för jag verkligen behöver det, men tråkigt för att det är så dåligt väder. Liksom +13 och regn? Här har vi haft 24 grader och sol hela dagen typ och legat över 20 strecket i över en veckas tid nu med strålande solsken.
Men jag ska ju tillbaka hit så det är lugnt ;)
 
Nää nu ska jag gå och lägga mig hörrni!
Sov så gott och så hörs vi imorgon, puss♥
 
• Haha ser ni mig under allt hår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0