Where did you go?

Hejhej!
Oj va tiden går fort. Kändes som hela dagen bara försvann. Jag vaknade i alla fall vid 8.00 och käkade frukost och fixade mig och stack iväg till ömalm och köpte en super fin och super skön tröja som är gul från Zara. Ska visa bild så snart jag kan :) sen åkte jag till Universitetet och träffade Emilia, vi satte oss på gräset och pluggade ute i solen, super mysigt!
Sen har vi haft seminarium i 3 timmar vilket verkligen vara länge och rätt jobbigt. Kom hem vid 17 ungefär och stressade runt! Laga mat, ringa pappa, boka biljett, betala räkningar och ta ner det senaste avsnittet av Hart of Dixie. Allt på en gång! Haha men nu är det klart och jag myser framför tvn :)

Biljetten jag bokade var hem över helgen. Ska bli så skönt och komma hem lite och samla krafter och även hämta mina sommarkläder och även lämna vinterkläderna jag har här uppe!

Sen fick jag typ världens bästa nyhet av Jossis, JURASSIC PARK KOMMER I 3D!! Yaay!! Så glad just nu :D

Men nu känner jag att jag bara babblar på!
Vi hör sen babes <3

• #fuckperfection


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0