You wouldn't believe me if I told you I was hollow.

Hej!

Det är lite roligt det där när man startade datan för man ville skriva något i bloggen. Men när min gamla dator väl startat och öppnat internet så sitter jag här och vet inte vad jag ska skriva. Blir att man nästan hyptoniseras av strecket som står och blinkar.
Lite ironiskt eftersom jag hela mitt liv velat bli författare för jag har så lätt med ord. Jag vill ifs fortfarande bli författare, jag skriver allt möjligt hela tiden. Och det är verkligen sant som de säger, de bästa texterna som skrivs är de som är baserade på verkliga händelser. Jag har en text som jag är så jäkla nöjd med (men som är långt ifrån klar) men jag hade varit generad om den hade blivit publicerad (för att drömma lite) för det är så extremt naket från mitt håll. Och då menar jag inte välbeskrivna sexscener eller likanande utan mer känslomässigt. Det är så jag rakt igenom. Men det var inte var jag tänkte skriva!

Jag hoppas i alla fall att ni har en mysig lördagskväll! Många här hemma i Ua är nog på premiären av Trägår'n.
Själv fick jag ett ryck halv tolv att börja städa mitt rum. Hittade såklart snabbt typ alla gamla dagböcker och skrivböcker som jag inte sett på länge! (Hittade ju nån för ett tag sen men dessa är äldre) och den ena jag bestämde mig för att kika i är från 05-06 och det är så bisart att läsa. Vilket liv man levde!
Så ikväll tar jag en tur på memory road.
 
Imorgon däremot är det tillbaka till verkligheten igen.
Plugg och träffa Jossan igen står på schemat♥
 
Bild lånad från google.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0