You're the missing piece to my heart.


Zara♥
Hej!
Åh jag har en sak som jag bara är så kär i! Jag känner liksom en extremt stark dragningskraft till den och jag bara vet att jag måste ha den. Aldrig riktigt känt så innan! Vad det är vill jag inte säga än, ni får helt enkelt vänta tills den är i min ägo! Spännande spännande!
Något jag däremot kan berätta är att en topp jag provade på Zara häromdagen som inte passade i den storleken jag provade har jag nu beställt hem och den lär komma i början på nästa vecka! Den är verkligen så sjukt snygg!!
Well, well..
Nu är det snart dags för mig att åka hem, vilket känns väldigt skönt. Vill träffa mina kompisar och familj igen och vakna av en katt som hoppar upp i sängen och spinner! Åh va jag saknar min tuffsboll♥
Och den 5/6 ska jag och Jossan ner till Göteborg och mysa med shopping, kinamat och bio. Jurassic Park i 3D! Äntligen, som vi har väntat!!
 
Nu måste jag tyvärr sluta för jag håller på och städa här för fullt och packar. Det kommer att bli 3 fullpackade väskor som jag ska dra på. Tur att två är på hjul! Haha.
 
Ha det fint, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0