Give me the words to write you my story.

 • Gammal bild. Ni vill inte se mig idag! Haha. 

Hejhej!
Här kommer en dos av söndagsångest! SKOJA! Haha. Mår faktiskt toppen. Blev en utgång igår men det var inte mycket dricka snarare gott humör. Fan va allt var på topp igår faktiskt. Alla var glada och timmarna gick fortare än fortast och jag var verkligen besviken när klockan slog 2. Kunde ha dansat hela natten lång!
Lär ju göras om inom en snar framtid men ändå ;)
Idag kom Pernilla hem så vi har hängt hela dagen typ. Visade mina köp från London och så var vi ute på LB och handla lite. Typ ett element! Haha.
Nu blir det snart filmkväll och sen sängen. Imorgon börjar min pluggvecka igen. Dags att ligga i takt med skolan.
Och påtal om London. Ska lägga upp bilderna sen från resan och ta kort på (nästan) alla köp. Är faktiskt väldigt nöjd med mina köp. Åh vill tillbaka snart!! Blir kanske så snart ;)
 
Har 3 presenter till mamma liggandes här och en farsdagspresent till pappa. De kan jag dock inte lämna förens jag åker hem om en månad typ! Tråkigt :(
 
Men nu ska jag kika lite serier.
Vi hörs finisar!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0