I got you babe.





Hejhej!
Skriver ett litet blogginlägg nu innan jag ska sussa. Blir väldigt sent ser jag nu men jag hoppas det är okej ändå! 
Idag har jag gjort något väldigt kul, jag färgade mitt hår! Har ju levt med min ombre i 1 år men nu ville jag ha tillbaka min vanliga färg. Fick hjälp av finaste Pernilla och resultatet blev mörkbrunt. Lite mörkare än jag brukar ha men det blev snyggt såhär på höst/vintern :)

Just nu kikar jag på serien New girl
Vet inte varför men jag fick för mig att den var jätte dålig men den är riktigt grym faktiskt! Är på säsongsavslutningen av säsong 2. 
Kika in den om ni inte har gjort det :)

Men nu ska jag sova. 
Har kollat film med Pernilla ett tag nu så är rätt trött. Men kul med filmmys! 
Pusss

obligatorisk hårbild. Visar efterbilden imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0