I still ain't over you.

 
Hej!

Det här är nog den knasigaste pluggdagen ever! I alla fall för mig. Jag sitter här och försöker skriva min individuella inlämningsuppgift. Har skrivit en halvsida och känner mig oinspirerad till max. Tänkte att jag skulle ha lite musik i bakgrunden vilket resulterade i att jag satte igång min "lugnaste" spellista på spotify, vilket också är min äldsta och kanske jobbigaste eftersom det finns så mycket musik där som påminner om jobbiga saker och kanske även påminner om bra saker. Det är första gången på ungefär 3-4 år som jag verkligen lyssnar igenom hela listan och aa det är mixade känslor som kommer, såklart! Så här sitter jag och försöker plugga samtidigt som ett minnen flashar igenom hjärnan. Det är knasigt hörrni! haha.
 
En gammal goding som just spelades var Augustana - I still ain't over you. Den låten var mitt allt hela gymnasiet typ. Och jag spelade den för alla mina tjejkompisar som också blev kära i den och ja den var väl lite som allas ledmotiv ett tag. I alla fall för mig och Annette kanske? :) Det var tider det.
Och jag kommer alltid att älska den. ♥
 
Men det här med att skriva, jag har alltid haft lätt för det men nu känns det som orden sitter i halsen och jag får inte fram vad jag vill säga. Dags att ta lunchpaus säger min mage och titta på några avsnitt av Skilda världar säger min hjärna. OKAY DÅ! :D
Hörs senare finisar!
pusssss
 
 
• Bild: min.©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0