Never ever are we getting back together.



Halvtaskig mobilbild, CHECK!
Mittinatten blogginlägg, CHECK!

Ja men lite så! 
Jag måste köpa en systemkamera snart. Har fortfarande inte gjorde det. Kommit alldeles för mycket andra utgifter, tyvärr. 
Jag låg nyss och kollade på filmen
 "The other Boleyn girl"
Riktigt bra film men som vanligt går det dåligt för den jag håller på så såg inte klart. Kan typ inte göra det om jag vet att det går åt skogen för den jag håller på (vilken jag hade googlat och sett att det skulle, hihi). Jätte knasigt! 
Men den var bra så långt jag såg!

Nu tänkte jag försöka sova. Känner mig lite för pigg för det egentligen men klockan är ju över 01.00 så det är verkligen dags! 
Sov så gott sötisar. 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0