Don't let me dance alone.







Hejhej!
Fortfarande besatt vid denna låt. Grymt braaa!! Sitter och mimar till den på tåget. Funkar rätt bra när man sitter själv i en vagn! Haha. 
Idag har jag pluggat med Linn! 
Åkte till Halmstad vid 11 tiden och så stack vi och käka och sen hem till Linn för lite plugg. Mysigt :) 
Innan jag stack till tåget tog jag vägen förbi stan. Finns ju inte jätte bra shopping i Varberg så man får ju passa på! Hittade en svinfin jumpsuit från Bikbok och en väska jag letat ihjäl mig efter på H&M. Glad chey :D 
Nu ska jag hem och byta om och lämna påsar för att sedan dra ner till skolan för skräckfilm- kväll. 
Om jag dör av rädsla ikväll så får ni ha fina liv, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0