If I wasn't taken, my heart would belong to you.





Hejhej!
Vilken galen helg det har varit! Självklart på det bästa sättet! 
Vart pyjamasparty i fredags vilket var grymt kul. Hemmafest i sin pyjamas kan aldrig slå fel! ;)
Sen kom pappa ner igår och så åkte vi och shoppade lite på Ullared. Jätte kul och jag fick äntligen iordning mitt rum så nu är det äntligen klart! 
Love it. 
Idag har jag inte gjort mycket alls, försökt plugga men bytte snabbt ut det mot en promenad i regnet med Matilda. Vi letade efter äpplen, haha! 
Som tur var hittade vi några så det blev lite äppelpaj och nu kikar jag på lite GOT. Bra serie det där :) 
Och vid 8 blir det solsidan! 
Riktigt bra helg faktiskt. 
Hoppas ni haft en toppen helg med! 
Pusselipuss

• mat med pappa och bild på mig från i fredags! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0