Vi ses imorn min sköna!



Yes, imorgon bär det av hemåt. 
Spenderar helgen hemma i Uddevalla och då blir det bl.a utgång med Moa! Åh längtar :)) 
Ska faktiskt hem för att jag ska till sjukhuset, men lite kul får man ju planera in också! 

Känns konstigt att tänka på hemma, här är ju mitt hem nu liksom. Men jag saknar min familj och vänner så det är alltid skönt att åka tillbaka! 

Idag då, vad har jag gjort?
Pluggat med Angelica och Carro. Riktigt skönt att kunna plugga ihop, speciellt när det är juridik! 
Och efter det hämtade jag min nya dator! 
Och jag är så kääär! 
Liten, snabb, rolig och lätt. 
Lycklig just nu :') 

Ska visa bättre bild snart! 
Men nu ska jag göra annat innan sängen kallar. Ska upp tidigt imorn :( 
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0