Vi ses när månen går upp.

Random bild i telefonen.

Godnatt, sov gott osv.
Känner mig lite deppig idag gott folk. Har precis gjort något jag planerat att göra i typ 4 år. Jag köpte precis en ny dator! Har ju levt med min lilla Bettan i snart 8 år! Och hon är gammal nu och orkar inte med i dagens utveckling. 
Men det känns sorgligt hörrni! 
Så mycket vi har gått igenom Bettan och jag. Ska se till att riktigt njuta de sista dagarna vi har tillsammans nu. :') 

Vilken dator jag köpt och vad jag tycker om den får ni veta senare. Jag beställde den online så har den inte i min ägo än.  

Vad har hänt annars idag?
Mensvärk. 
Alltid lika mysigt och aa jag älskar vår tid tillsammans vi har varje månad. Tråkigt bara att Ipren alltid ska förstöra festen men sånt är livet. 

Imorgon ska jag stiga upp med tuppen och sticka iväg till skolan för lite grupparbete och kanske ett seminarium. Sen blir det pluggeliplugg. 
Det är det jag lever för nu för tiden! 

Längtar tillbaka till de 15 sidorna man hade att plugga på högstadiet och instuderingsfrågorna man fick till det. 
Fan va dum man var då. För mycket smink sabbar hjärnan. Tror det stod i tidningen idag. Om jag bara visste det när jag var ung! Buhu :( 

Nej nu ska jag gråta mig till sömns. 
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0