Can you believe your eyes? Even when they tell lies.

Hejhej!
Fan jag älskar uppdateringen på blogg.se appen. Mycket bättre nu asså ! 
Nu kan man verkligen göra snygga och bra inlägg.

Klockan börjar närma sig tolv. Som vanligt skriver jag alltid så jäkla sent! Dumt,dumt. 
Men idag har jag faktiskt inte gjort mycket alls. Vart i plugget en snabbis och sen hängt hemma och haft bland annat grymt gott måndagsfika med härliga människor! Kärlek.
Sen har jag fått en del av min kurslitteratur så det känns skönt att man kan börja ta tag i studierna! 
Jises, det lät inte som jag!! haha

Nu ligger jag i sängen och håller på att somna, så det blir nog ett avsnitt till av SM innan jag kryper till kojs. 
Imorgon blir det ut på äventyr så jag lär behöva min energi! 
Men mer om det imorgon. 
Pusspuss


Ps. Har som vanligt inga bilder, så bjuder på en halvgammal från mitt shoppingäventyr på Ikea med familjen. Ds.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0