N∘.30





Fan va jag älskar att när jag försöker skriva godkväll på min mobil (Iphone) blir det fiskbullar. Haha dööör! 
Jaja dålig humor jag vet. 

Idag kära läsare så har jag verkligen inget att klaga på. Fick min lönespecifikation vilket inte var helt fel, fick lite brev hemifrån + jag hittade världens finaste klänning som fick bli min. 

...Och största nyheten av allt!! 
JAG OCH JOSSAN SKA TILL LONDON!!! 
Vi bokade resan i lördags och fan va kul det är att hitta billiga resor, då kan man lägga lite extra krut på shoppingen ;) mahah! 
I början på november åker vi. kuuul!! 

Men tillbaka till klänningen. 
Efter seminariet vi hade idag tog Frida och jag en liten tur på stan och inne på N∘30 hittade jag klänningen. 
Nedsatt från 1200:- till 400:- inte dumt någonstans. 
Den blir perfekt i vinter när jag ska utomlands :) 
Men nu ska jag fortsätta städa, roligare finns det inte!! 
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0