What's happened to the world?



Jag vet inte om det är för jag druckit de senaste dagarna eller om det helt enkelt är så att tiderna förändras men jag tycker världen känns annorlunda nu. 

Det är inte bara jag som förändras. Det är allt och alla runt mig. 

Jag saknar att känna igen mig. 
Speciellt de dagarna jag knappt känner igen mig själv. 

Idag vill jag ligga hemma i min säng och mysa med Platon. Det finns inget eller ingen jag saknar mer just nu. 

Ibland mår jag så sjukt bra här att jag blir rädd. Det känns för bra på något sätt. Samtidigt är jag rädd för att släppa taget och gå vidare. 
Jag vill stå med en fot på varje ställe och det är omöjligt. 

Jag vill lipa som ett barn och skratta hysteriskt. 

Men man får ta ett steg i taget och acceptera det man inte kan förändra. 

Live . Laugh . Love . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0