Petra Marklund - Cecilia .



//"tror du som jag på att allt har sin tid?"
- vad tar tid min vän? //

Hej.
Ikväll cirkulerar en massa tankar vilket skapar stress. Orkar inte var stressad! Det är inte så man vill vara, var tog mina rosa moln vägen? Efterlyser på stört! 

Tänker väl mest på framtiden. Åh, idag vore det bra att vara en lev- i- nuet människa, en sån som jag brukade vara men jag har väl förlagt den egenskapen... Ajsing

Annars då? 
Plugg, plugg, plugg! 
Att börja plugga igen var en dum idé! 
Nej det var det inte. Då hade jag missat den roligaste tiden i mitt liv. Kärlek till alla vackra människor jag har i mitt liv här i Varberg! Utan er hade mitt liv varit alldeles för tomt. 

Nej nu ska jag försöka att sova. 
Hoppas ni sussar sött i era sängar och drömmer sockersöta drömmar! 
X

// bild från korridorsfesten. //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0