A thousand years, hello again.



Natt igen
Vad händer med dagarna? 
Känns som att allt bara rörs ihop till en kletig gegga, jobb, skola, måsten och andra energisugande saker. 
Samtidigt som jag har tusen tankar i min hjärna och är så nära på att hoppa på en rätt nyfunnen dröm. 
Men det kommer kräva tid, planering och en flytt. Så det är inget man gör i en handvändning. 
Mer om det om vi kommer dit! 

Annars då? 
Återhämtar mig från helgen. Eller snarare sömnbristen från den! 
Hade en grym lördag, vi körde bartömning på societen och det var helt okej. Blev rätt kaos om man säger så men vilken kväll. Den glömmer jag inte på länge. 

Jag tror jag håller på att gå in i en bra period i mitt liv nu. Jag har börjat inse vad jag vill och vad jag behöver och framför allt vad jag inte behöver. 

Så himla skönt!! Låt en ljus period komma mig till mötes nu :) 

Imorn händer det mycket grejer. Plugg, nya människor flyttar in i korridoren, Pernilla kommer ner igen och stannar, lön! Ja ni hör ju. 
Tänker därför krypa till kojs. 
Puss på er. 
X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0