Bring yesterday back around.

 
Gooodnatt!

Sitter just nu och begrundar min produktiva dag. Jag kan sammanfatta den med ett ord: TVÄTT. Har tvättat hela dagen och tog precis ut min sista tvätt som bestod av mina vita converse, eller mjaa.. de var vita och är det nu igen. De blev lite misshandlade i måndags när det var skummparty och färgglad konfetti... Ja ni ser ju hur jag såg ut. Och det var efter jag torkat bort en del. Men sjukt kul var det i alla fall! Tackar och bockar för den kvällen.
 
Annars då?
Har varit shoppingbusig och klickat hem en del roliga saker idag. Shopping är nog en av de sakerna som gör mig riktigt glad. Andra saker som gör mig riktigt glad är vindruvor, leenden, sol, ny tvättat hår, sova och att få pussa på min katt, min lilla prins♥. Påtal om inget :)
 
Imorgon är det dags för jobb igen. 16- stäng. Rätt knasig tid men vem vet, man kanske blir inringd tidigare :)
 
Och snart börjar verkligheten igen. Skolan och jag vill inte tänka på det. Vet liksom inte ens vilket datum jag börjar! Helt galet. Men jag längtar tills den är över, 1 år kvar. Håll ut osv. Sen kan jag göra vad jag vill. Den friheten älskar jag och jag saknar den. En del av mig tycker det är dags att röra på mig och funderar på vart jag ska hamna nästa gång. Kanske dags att flytta utomlands igen? Vi får se...
 
Vad jag vet nu är att det är dags att sova.
Sussa sött finisar!
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0