Hollow drum.



Hej kära lilla blogg! 
Vilken dag och va fort den gick. Hann knappt med något känns det som. Vaknade vid 9- tiden och käkade frukost, fixade mig och skrev ut en uppgift till skolan. Sen kom Pernilla och så åkte vi ner till skolan och lämnade in våra uppgifter och sen åkte vi tillbaka hem och ordnade med saker inför nollningen och bara satt och snackade. 
Fan va jag har saknat det! 
Tur att hon flyttar tillbaka ner på måndag igen!! 

Sen hämtade vi min nya högtalare som föresten är skit fin och satte ihop den. Och passade även på att unna oss lite hämtmat. Sen var det dags för henne att åka tillbaka till öa och jag började fixa (höhö städa) inför festen på lördag. 
Hann med en del men ska fixa det sista på lördag. Är så pepp, även om jag försöker att ha så lite förväntningar som möjligt :) 

Tror iaf att det blir ett minne för livet hur det än går ;)

Andra minnen jag har som jag aldrig kommer glömma är bland annat:

•Min första tatuering 

•Min första kyss 

•Studenten 

•Första kärleken 

•När jag fick min älskling, lilla missen<3

Men nu ska jag snart gå och lägga mig, dags att jobba imorn igen. 
X

//Arkivbild från sommaren 2013//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0