I don't know this song, so let's just dance tonight.



Poäng för att jag har kommit in i bloggandet men minus för tiden på dygnet. Jag är hopplös
Idag har jag haft en slapp dag även om den varit intensiv
Jag har varit nervös över ett besök hos veterinären för min älskling och bara varit allmänt all over the place. 
Tur att jag bara jobbade 4 timmar!  
Ska dock jobba imorn och några dagar framåt nu så jag hoppas jag är mer fokuserad nu, mindre oroad. 
Slappar iaf framför en film med lite gott som tillbehör. Älskar att jag kan äta vad jag vill. Tack mamma för dom fina generna ! 

Föresten längtar jag till hösten. Det låter så fel för jag älskar sommaren och jag vill inte bli äldre men jag längtar tills nästa tatuering, nya piercingar och höstmodet
Men innan dess ska jag nog samla lite nattsömn. 
Ha det så fint. X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0