Jag har aldrig . . .

Hej! 
Vilken dålig dag jag har haft. Orkar inte gå in på detalj men den var inge vidare helt enkelt. Nu är jag däremot hemma och får snart gå och lägga mig för jag ska upp tidigt imorn för jag börjar jobba 9.00... 

Men sen är det helg, och vilken helg det kommer att bli! Helt galet. Håller alla tummar jag har, att det blir den bästa på länge. 

Annars då?
Haft en kass dag som sagt och det första jag såg när jag logga in på Facebook när jag kom hem var den här bilden: 

Fattar ni hur mkt jag skrattade och det var precis vad jag behövde. Har sett den innan men just nu var det precis vad jag behövde se. Om det är något jag älskar så är det att skratta och att få andra att skratta. 

Sen är det ju en rätt tragisk bild. Men det skiter jag i! Jag skrattar ihjäl mig ändå. 

Men nää nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på en bättre dag imorgon. 
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0