Look inside your heart.



Hej. 
Ni har ingen aning om hur dåligt jag har mått idag ! 100% självförvållat men inte mindre smärtsamt för det. 
Men jag ser det som ett tecken på en bra kväll ! 
Däremot lyckades jag glömma helt att ta bilder under kvällen så jag har tyvärr inga bilder att visa er. Sorry sorry

Vart iaf ett skönt gäng här innan en utgång på societen. Jag stannade dock inte särskilt länge ute utan stack till Harrys och sprang runt lite på stan med Ida och sen blev det hemfärd till längan för lite käk och efterfest. 

Idag däremot, mja ni läste ju. Man mår som man förtjänar. Men fan det var en bra helg ! Imorn ska jag jobba igen, sista dagen innan plugget sätter igång igen. Inte redo för verkligenheten menmen. 
Hoppas eran helg var bra! 
nu, sooova
X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0