minima maxima sunt

 
Åh kära lilla blogg,
nu är klockan mycket och ännu en dag är slut. Idag kommer jag att somna med ett leende på läpparna och en hel del roliga grejer att tänka på.
 
Det känns som tiden går så fort att jag knappt hinner reflektera över saker som händer. Jag tror på det där med att stanna upp, det är något jag inte gjort på länge. Jag har flängt runt som en galning sen jag tog studenten, inte riktigt känt mig hemma någonstans så jag har fortsatt röra på mig i hopp om att hitta någonstans som passar mig. Komiskt nog nu börjar mitt hjärta längta hem. Hem till staden som var piss och den sista platsen på jorden jag ville bo på. Knasigt men sant.
Men jag får se om det verkligen blir så. Något säger mig att det inte kommer vara så lätt...
 
wellwell,
Idag har helt enkelt varit en bra dag. Och jag älskar såna dagar. Kan ha hjälpt lite, att jag beställde några saker från H&M. hihi. visar vad jag köpt när dom kommer :)
 
Men jag vet inte vad som hänt med mig, jag tycker det är rätt mysigt att hösten står vid dörren. Längtar efter boots och skinnjackor. Saknar min halsduk och drömmer om varm choklad.
Och nu när jag äntligen vet vad jag vill så känns den här hösten mer än välkommen.
 
I höst kommer jag:
 
•Plugga
• Jobba
•Göra en ny ombre
•tatuera mig
•pierca mig
 
Men nu är det dags att sussa,
puss
X
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0