Om skogen var grönare än havets djup.



Godmorgon. 
Känner mig lite stolt som skriver på morgonen. Bye bye midnatts blogginlägg! Just nu sitter jag på bussen påväg mot jobbet. 
Jobbar 11- stäng så vi får la se när jag kommer hem. Lördagar = mycket folk. 

Sen jobbar jag imorn också så det får bli en lugn helg. Det är precis vad jag behöver. 

Andra saker jag inte precis behöver men inte skulle tacka nej till är :

• en resa
• vindruvor 
• plankstek 
• en ledig dag
• en tatuering 
• en ombre 

Åh vilken toppen dag det hade varit om jag fick allt det ! Påtal om inget! Haha typiskt mig att börja skriva om massa annat. 

Tar det som ett tecken att jag borde luta mig tillbaka och lyssna på musik. Hörs senare finisar !

// arkivbild //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0