Red red roses turns to black.



Godnatt! 
Idag är jag lycklig för imorn är jag ledig! Nä va hemskt det lät! Jag är faktiskt väldigt tacksam över att jag har jobb och ett såpass kul jobb som jag ändå har och att jag varje dag får hänga med så mycket härligt folk! Kärlek till er. 

Men lite (LÄS: Mycket ) glad är jag ändå över ledigheten, för då får jag träffa Pernilla igen. Även om det är en snabbis så är jag så glad för den studen för den gör allt bra. 

Som vanligt har det varit en tänkar- dag också. Ni kan bara gissa vad jag gör i kassan hela dagarna. Ja, tänker! På vad kanske ni undrar? Ja, på allt? Allt som behövs tänka på. 
Idag tänkte jag mycket på intryck. Ett första intryck kan verkligen säga mycket. Jag är rätt så snabb med med att dömma och sen hålla fast vid det intrycket. Men jag blir ofta positivt överraskad när jag lär känna en person närmare och ser att intrycket antingen stämde eller var helt fel och personen verkligen var hur härlig som helst! 

Samtidigt tänkte jag på vad jag ger för första intryck. Sånt är både kul och läskigt att tänka på. 
Självsäker, glad, snäll, trevlig, uttåtriktad är några saker jag hört. 
Tack alla som hade det som första intryck! Haha nää men det är kul när folk har en bra bild av en :) 

Något annat som jag insåg idag var att jag är dålig på att ge komplimanger. Jag är sjukt dålig på att ta emot dom också för den delen men att ge. Fan det vill jag bli bättre på ! 
Inget lyfter ju en dag mer än en komplimang. 

Tur att det finns en dag imorn också så jag kan bättra mig. 
X

//Bjuder på en pluggbild. Var duktig innan och fick lite gjort. //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0