UDDEVALLA.











Hej finisar! 
Just nu sitter jag och käkar lite frukost. Hade velat skriva i solen men det är mulet och allmän tråkigt väder. Synd!! Men jag har verkligen haft en toppen helg. Började ju resan till Pernilla vid 6 i lördags och var uppe hos henne vid 11. Fick en rundtur och sen var det dags att byta om till badkläder och gå till sjöboden för lite bad! Vart helt  genomsvettig när vi kom dit så ett dopp efter mycket fegande var så sjukt skönt! Blev faktiskt 2 dopp :D 
På kvällen blev det Hjalmars för lite god mat och en film. Så himla mysigt och jag tänker absolut ta mig ut fler gånger. Hamburgö är så sjukt fint på sommaren ! 
Åkte sedan hem till Uddevalla igår och har bara njutit av att vara hemma hos familjen och min prins. Känns väldigt trist att åka hem till Varberg idag faktiskt! 
Dags för jobb igen imorgon så har inte mycket till val! Men innan dess blir det en tur till Fiskebäckskil och träffa en saknad kompis för lite mys! 

Hoppas er helg har varit lika bra! 
X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0