When the lights come on.



Inatt drömde jag om solen och att det var varmt och det fanns en kritvit sandstrand och ett turkost hav att stirra på. Kan ärligt säga att det var en liten besvikelse att vakna och inse att det var kallt i lägenheten och att jag skulle skriva ännu en 5 timmars tenta. 

Menmen
Imorgon ska i alla fall Pernilla och jag kolla på saker inför nollningen på Gekås och handla lite andra saker som kan tänkas behövas. Ska bli så himla kul! Tycker faktiskt inte att det är tråkigt att åka till Gekås fast jag jobbar där och spenderade praktiskttaget varje dag där i somras. 

Sen är det bara att ladda inför kickoffen på söndag för nollningen och jag hoppas den blir grym!! 
Men med mig och Pernilla som faddrar kan det ju inte bli bättre än bäst ;) 

Men nu ringer alarmet, 
Dags för tenta. 
X

// preview //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0