2015 .



Nästa år tror jag blir bra. 
Det blir resor, tatueringar, vänskap och kärlek. 
Jaa i alla fall om man läser mitt årshoroskop :) 

Förr brukade jag hata när det blev nytt år. Mest för att det kändes bra sorgligt att ett år försvann och sen var det jobbigt att skriva en ny siffra bakom nollan! Haha :) 

Förutom att ha läst mitt årshoroskop så har jag även skrivit en lista på vad jag vill ha gjort innan 2015 är slut. 
Och det är väl det vanliga, 
Resa, tjäna pengar, bli kär osv. 
Vi får se hur det går! :)

Idag har jag tagit det rätt lugnt, träffat mitt hjärta för lite fikamys och fått min julklapp. Och nu ska jag käka lite med pappa och sen blir det att klä granen
Hoppas er kväll blir toppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0