EXPECTO PATRONUM


 
Hej!

Har egentligen inte så mycket att skriva, jag är trött som tusan så ska snart gå och lägga mig men jag ville kika in här först och skriva något men jag vet inte vad... Jag har suttit här och kollat in i skärmen i 10 minuter nu och inget kommer upp.
Så jag gjorde ett litet collage med saker som cirkulerar i min hjärna just nu. Varje bild och text står för något jag känner just nu. Rätt mäktigt att kolla på måste jag säga, nästan som en liten mindmap för mig.
Imorn är jag i alla fall ledig så ska sova ut, duscha och bara slappa och sen på eftermiddagen/kvällen sticker jag till Halmstad och myser, längtar
Ska försöka att uppdatera mycket, så håll lite utkik finisar!
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0