FIX YOU .



Hej bloggen! 
Idag är jag trött och har vansinnigt ont i nacken. Jag måste sovit bra konstigt för jag kan knappt vrida på huvudet utan att det gör ont. Aj!!

Varför jag är trött är nog för att jag låg vaken mellan 02-04 för att jag inte kunde somna om. Lagom roligt när man hade tenta 09.00
Nej fy vilken natt! 

Efter tentan tog Pernilla och jag tåget hem. Jag åker ju däremot tillbaka redan på måndag för jobb på tisdag. 
Men sen är det äntligen Jul! 

Just nu ligger jag i min säng och kollar på tv. Så himla skönt.
Imorgon däremot ska jag och pappa ut till Torp och julhandla mat. 
Längtar faktiskt riktigt mycket! 
Älskar att julhandla mat :)) 

Sov så gott nu finisar, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0