HAPPINESS , MY FRIEND .



Hejhej!
Vad händer med dagarna bloggen? 
Ena stunden är det en månad till jul och i andra, är månaden snart slut.

Just december har på många sätt varit en dålig månad för mig. Men på andra sätt, den bästa på länge! 
Och jag är nyfiken, för första gången på ett väldigt långt tag.
Jag vill inte skriva mer om det nu, för jag vet absolut inte vad som kommer hända, men jag är glad och just nu känns det som att det räcker :)

Föresten!

Snart är det jul! Jag är nästan klar med alla mina julklappar. Har 2 kvar men fixar dom sista efter tentan på fredag. 
Jag längtar som en galning till julmaten och att bara umgås med familjen. 
Kommer åka hem på fredag men måste tillbaka en sväng för jobb på tisdag.  
Men nu ska jag fortsätta kika på film med Pernilla
Vi kikar på Maze runner. 
Rätt konstig men lite spännande film. 
Godnatt! X 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0