HELLO STRANGER .




Hej! 
Sorry för dålig uppdatering de senaste dagarna! Har jobbat och inte riktigt haft lust att blogga men nu tar jag nya tag! 

Just nu är jag hemma i Uddevalla och bara myser! Visste inte att jag längtat hem så mycket som jag gjort faktiskt! 

Kom hem sent igår och käkade lite donken med pappa och bara hängde. 
Kikade på de 3 sista minutrarna av Idol finalen och så. Fel tjej vann tyckte jag menmen :) 

Idag däremot så är det dags för JULBORD! ni fattar inte hur taggad jag är! Jag älskar verkligen julmat. 
Men innan dess ska jag springa ner till stan och köpa lite dricka inför ikväll. 
Jaa det blir lite party när jag är hemma...

Men jag uppdaterar er senare om julbordet så stay tuned! X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0