LONDON , I LOVE U .



Godmorgon bloggen! 
Vaknade precis faktiskt. Det är något med att sova hemma som gör att jag sover så himla mycket bättre. Hade lätt kunnat sova längre men en viss älsklings katt hade andra planer och väckte mig så sött för att jag skulle flytta på mig så han också fick plats. 

Det haglar här för fullt också! Hoppas bara det inte blir snökaos mitt i allt också... 

Åh föresten! I lördags bokades en liten resa till London. Är så himla glad för jag älskar verkligen London så det ska bli så himla kul!! Resan stavas ju såklart 
S H O P P I N G . Förvånade ? Tror inte det ;) haha. 

Men nu ska jag käka lite frukost och vakna till. 
Puss på er X

// Missen kollar på haglet //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0