MONACO, LET'S GO TO MONACO .



Godmorgon! 
Detta blogginlägg kommer va lite annorlunda från de jag skrivit innan. 
Detta blir lite mer informellt kanske? 

Jag har på sistånde märkt att min statistik har gått upp en del och just nu verkar jag ha en rätt stor skara med trogna bloggläsare vilket jag tycker är super kul!! Älskar er!

Innan har jag ju mest skrivit för min egen del och de vänner som velat läsa har gärna fått göra det.
 Men nu börjar jag ana att det är fler än bara de närmsta vännerna som hittat hit, så därför tänkte jag berätta 3 saker som ni kanske undrat över när det kommer till min bloggning.
Om inte så får det väl bli lite kul kuriosa :) 

1' Mina rubriker är ofta väldigt personliga. De är antingen sångtexter, repliker, tankar eller citat som är kopplat till hur jag känner eller tänker. 
Jag har heller aldrig använt samma rubrik två gånger :) 

2' Bilderna. Alla bilder, förutom väldigt långa bilder, publiceras stående. 
senaste tiden har jag fått dille på att lägga bilder ner. 

3' Fetmarkerade ord. 
Ja, anledningen till att jag fetmarkerar ord är för att jag själv tycker det är jobbigt att läsa för långa texter. 
Själv tycker jag det är lättare att ta in en text om vissa ord står ut från mängden. 


Som sagt, vissa kanske aldrig har tänkt på detta, men jag tyckte det var kul att ta upp och berätta lite om hur jag tänker när jag bloggar. 
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0