WHEN WINTER COMES TO AN END .



Hej igen! 
Nu har jag en liten rast mellan shoppandet och innan jag börjar jobba, så passar på att skriva lite. 
Helgen var rätt oklar på många sätt och vissa människor kommer aldrig sluta förvåna en, men på många sätt var det en grym helg! Var super kul att Moa kom och va med och jag vet att det inte blir sista gången hon kommer ner :) 

Sittningen var en rätt stor besvikelse, tråkig mat och jag tror kaos, var en stor del av de som höll i kalasets, kväll. 
Men tackvare alla fina människor som var där hade jag det super kul! 
Även om för- och efterfesten var bäst :)

När det kom till klänning så blev det faktiskt ingen av de som var på bilden! 
Hade beställt klänning nr 4 men den satt inte bra tyvärr! Så det fick bli en blå klänning från Bikbok istället.

Men nu ska jag springa ner till kassorna igen. 
Puss på er

// visar bättre bild på klänningen sen! //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0