Face your dragon.



Hejhej!
Ni kan inte gissa vad jag gör just nu! 
Jag kikar på seriöst världens knasigaste film! Den heter About time och jag dör av pinsamhet. Helt klart en 100% awkward film! Men knasig som jag är måste jag se klart den! Haha. 

Idag har jag verkligen hunnit med mycket! Både storstädat min lägenhet och åkt till Göteborg och hängt med min älskade pappa! Vi käkade kinamat, fikade och kikade på bio! Blev The Hobbit 2 igen. Och jag dog helt seriöst när Legolas var med. Hur kan man va så snygg? Helt otroligt. 

Men nu till 2 andra saker jag måste skriva av mig om här! 

Varför antar människor att man har ett förhållande med en äldre man när man äter med en? Om ni sett blickarna jag fick idag asså.. Och det är min pappa liksom?! Är det bara jag som umgås med min utanför hemmet? Jises...

Det andra jag vill skriva om är min bild till inlägget. Hur söt är inte den? Jag tycker oftast det brukar vara massa liknade bilder fast som handlar om hur tjejer inte fattar killar osv, men den visar faktiskt att killar har det svårt med! Vilket jag tror man glömmer lätt
Fast jag tror man har större fasor än nödvändigt som kille iaf! Tjejer känns rätt ofarliga och snälla, iaf mina vänner. Finare och snällare tjejer får man leta efter! :)<3

Men nää hörrni nu har jag skrivit på detta inlägg i 1 timmes tid! Jag skyller på den sjuka filmen! 
Sov gott x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0