Guess who.

 
Hejhej!

Jäklar va den här helgen gick fort! Hann knappast göra något känns det som, men som tur är, är det helg varje vecka ;). I helgen har jag hängt mycket med fina vänner ♥. Hade lite filmmys med Pernilla i fredags och igår blev det utgång med så gott som hela korridoren och idag har jag och Pernilla varit super duktiga och powerwalkat + pluggat. Snacka om bra söndag. Känner mig lite risig i halsen efter igår, kanske för vi satt och sjöng (LÄS: skrek) till massa 90-tals hits. Sjukt kul! Så jag hoppas jag mår bättre imorgon.
Och påtal om imorgon så börjatr en super rolig vecka då. Och jag längtar ihjäl mig tills den sätter igång!
 
Något annat som är jätte kul är att vi idag satt och pratade om en korridorsfest i slutet på februari också, i samband med att fira en sprallis som fyller år då. Skulle va sjukt roligt! Men bra mycket kaos tror jag, haha.
Vi får se!
 
Nu tänker jag snart gå och lägga mig. Känner mig tung i huvudet efter helgens bus ;)
Men först blir det att betala lite räkningar! 
pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0