I wish you could speak your mind.

 
Hejhej!

Idag är en bra dag.
I alla fall för mig.
Jag har skrattat så mycket att min smärta i halsen börjat avta. Nothin' is holding me down.
 
Igår när jag skulle somna så hittade jag såklart en ny favorit serie som jag var tvungen att kolla 2 avsnitt på vilket gjorde att jag inte somna förens way to late. Serien är The tudors. Har ni sett den? Den är så jäkla bra tycker jag! Men det kommer gå åt pipsvängen för den jag hejar på så jag var tvungen att sluta kolla! Haha hur sjukt är inte det? Jag mår så himla dåligt faktiskt när jag vet att något dåligt kommer och då vil jag hellre inte kolla än att se det hända. Knas!
Men kika på den om ni gillar historiska serier, snygga karaktärer och bra intriger!
 
Just nu har jag precis bokat två biljetter till Hobbit 2 tills på onsdag i Göteborg då jag äntligen ska få kvalitetstid med min favoritperson Kommer bli så himla kul!
 
Annars då?
Börjar känna att jag kommer in mer och mer i det här med att blogga oftare! Känns skönt. Måste bli en vana igen!
En annan sak jag tänkte på idag var faktiskt hur skönt det är att det är några få plusgrader. Tror vi hade 3+ och sol vilket gjorde under för mitt humör. Sen att vindruvorna på Ica kostade 15kr/asken hjälpte nog till också ;)
 
Åh! Vet ni vad jag vill göra nu?!

Jag vill ha någon att prata hela natten med! Jag bubblar av energi, haha! Det var det bästa med MSN, man hade alltid någon man kunde prata hela natten med. Saknar det
Får väl prata med mig själv!
Eller gå och lägga mig?
I vilket fall, sov så sött x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0