Poirot.



Hejhej!
Titta inte på klockan hörrni! Jag vet. Haha hopplös. Menmen!
Just nu har jag gjort mig i ordning för sängen och tittar på ett nytt avsnitt av Poirot på filmnet. Liten tradition jag börjat med innan jag ska sova. Rätt mysigt faktiskt :)  
Har spenderat kvällen med Pernilla och kikat på film. Förra helgen kikade vi på alla Sagan om ringen filmerna och nu kikar vi på Pirates filmerna. Super bra och mycket Orlando Bloom, kan det bli bättre? ;)

Idag har vi även hittat våra outfits för den kommande korridorsfesten vi ska ha. Vill inte berätta för mycket om det nu för vi fixar fortfarande detaljerna och så men det kommer bli grymt! :)
Men jag är grymt nöjd med min! 
Thx H&M.

Imorgon ska jag ta tag i träningen på allvar och skolan. Dags för förändring
Sov så gott nu! x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0